Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гоголь І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Гоголь І. А. 
Ефективність впровадження маркетингових стратегій в сільськогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Економічний простір. - 2013. - № 74. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_74_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гоголь І. А. 
Напрями формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4(1). - С. 189-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_4(1)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гоголь І. А. 
Оцінка стратегічних позицій підприємств Хмельницької області [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 2(1). - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_2(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гоголь І. А. 
Нормативно-методичне регулювання процесу формування маркетингової стратегії в аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. - 2017. - Вип. 26(2). - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatu_2017_26(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гоголь І. О. 
До змісту поняття "культура професійного спілкування" маркетолога [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 56-57. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_56-57_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гоголь І. А. 
Фактори впливу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Інтелект XXI. - 2018. - № 1. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.825 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гоголь І. О. 
Критерії та показники сформованості культури професійного спілкування майбутніх фахівців із маркетингу [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гоголь І. О. 
Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_56-57_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гоголь І. О. 
Професійно важливі якості маркетолога як складова культури професійного спілкування [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - Вип. 58-59. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_58-59_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гоголь І. А. 
Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гоголь І. А. 
Організаційно-економічні передумови формування маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(6)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гоголь І. 
Розвиток комунікативної компетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / І. Гоголь, В. Кочина // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 280--285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гоголь І. О. 
Комунікативний тренінг як засіб розвитку професійно важливих якостей майбутніх правоохоронців [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2021. - № 70. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2021_70_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 911.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гоголь І. О. 
Зміст і структура поняття "культура професійного спілкування фахівця з маркетингу" [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 62. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_62_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гоголь І. А. 
Вплив маркетингової інформаційної системи на формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / І. А. Гоголь // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 12(1). - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_12(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гоголь І. О. 
Диференціація навчання як засіб підвищення якості викладання іноземної мови у ВНЗ МВС [Електронний ресурс] / І. О. Гоголь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2022. - № 74. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2022_74_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського